مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 23:472022-06-24سياسي

فارس من|ساخت بوستان شهری در منطقه«بی سیم»زنجان


سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان گفت: با توجه به شروع همکاری شهرداری زنجان با قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه احداث بوستان هاشم نژاد در محله«بی‎ سیم» گام بلندی در ارتقای سطح فضای سبز موجود برای مردم این منطقه به ثبت خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سوژ ه ای با عنوان نبود پارک و فضای بازی برای کودکان در بی سیم زنجان در فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید، سوژه ای که از سوی خبرگزاری پیگیری  شد.

در این سوژه آمده است: با وجود فضای کافی و بزرگ در جاهای مختلف منطقه بی سیم مثل پشت مصلی نماز جمعه، روبروی بیمارستان ولیعصر(عج)، جنب باشگاه زیتون و جنب حسینیه ثارالله و هزاران مورد دیگر، اما کودکان و ساکنانش از نعمت فضای سبز محروم هستند این در حالی است که شهرداری بارها قول ایجاد پارک را داده اما دریغ از کاشت یک درخت.

محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با سوژه فارس من در زمینه نبود فضای سبز در منطقه بی سیم گفت: با توجه به رویکرد سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری در استفاده بهینه و اصولی از منابع انسانی، به استحضار می رساند سازمان سیما و منظر با ابلاغ برنامه زمانی مناسب به مناطق چهارگانه در پایان ماه های گرم سال جاری، نسبت به احداث قطعات فضای سبز جدید با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|ساخت بوستان شهری در منطقه«بی سیم»زنجان

فارس من|ساخت بوستان شهری در منطقه«بی سیم»زنجان